-
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.
Azonosító: 106-Szü-276/31/2024.R
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Menekültügyi Igazgatóság
Befogadó Intézmények Szakmai Irányító Osztálya
Beosztás: ügyfélszolgálati előadó
Besorolás: RIASZ B
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő és telefonos ügyfelek tájékoztatása
az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele
tartózkodásra és külföldre utazásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére
adatbázisok kezelése
kapcsolattartás más szervezeti egységekkel és más hatóságokkal, rendvédelmi szervekkel
adminisztrációs feladatok
iratok szkennelése, másolása
iratanyagok iktatása, expediálása
irattári feladatok ellátása;
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
legalább középfokú végzettség
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
felsőfokú végzettség
rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
arab, pastu, dari, fárszi, urdu nyelv vagy egyéb ismerete
Elvárt kompetenciák:
aktív, tárgyalóképes angol nyelvismeret
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
megbízhatóság, precizitás
jó kommunikációs és problémamegoldó készség
gyors döntési és jó helyzetfelismerő képesség
nagyfokú felelősségérzet
önállóan és csapatban is jó teljesítmény, alkalmazkodás
magas fokú terhelhetőség
tolerancia és ügyfélorientált szemléletmód
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
motivációs levelet;
iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2024. május 10.
Az elbírálás határideje: 2024. május 20.
A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye:
Jelentkezését a 106-Szü-276/31/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-Szü-276/30/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet hatósági ellenőrzési feladatokat ellátó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság
Hatósági Ellenőrzési Osztály
Beosztás: főreferens
Besorolás: TISZT/D
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: vezényléses
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos jogviszony
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
helyszíni ellenőrzés keretében ellenőrzi a külföldiek tartózkodási helyével, foglalkoztatásával, családi körülményeivel stb. kapcsolatban a tartózkodási jogosultság megszerzéséhez szolgáltatott adatok, illetve csatolt okiratok valóságtartalmát;
részt vesz az illegális migráció elleni komplex ellenőrzésekben, az idegenrendészeti ellenőrzést a társszervekkel együtt végrehajtja;
előkészíti, megszervezi és végrehajtja a megkeresésben szereplő cím ellenőrzését;
a helyszínen a meghallgatott személlyel jegyzőkönyvet vesz fel, fényképfelvételt készít;
szükség esetén szakértőt hallgat meg vagy rendel ki;
az ellenőrzés során feltárt hiányosságok megszüntetésére, további intézkedésekre javaslatot tesz;
az ellenőrzés eredményéről, megállapításáról jelentést készít.
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság;
büntetlen előélet;
cselekvőképesség;
felsőfokú végzettség;
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
legalább középfokú angol vagy német nyelvismeret;
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően;
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás;
a 2015. évi XLII. törvény hatálya alá tartozó rendvédelmi szerv állományának tagja, a 30/2015. (VI. 16.) BM rendelet 9. mellékletében feltüntetett végzettséggel rendelkezik;
egészségügyi, pszichikai és fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség;
felsőfokú angol nyelvismeret;
további nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség;
terhelhetőség, stressztűrő képesség;
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;
megbízhatóság;
problémamegoldó képesség, kezdeményezőkészség;
jó kommunikációs készség írásban és szóban;
pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
motivációs levelet;
iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2024. május 31.
Az elbírálás határideje: 2024. június 15.
A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. július 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/30/2024.H. azonosító feltüntetésével az allashirdetes30@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-Szü-276/29/2024.R.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet ügyfélszolgálati előadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság
Beosztás: ügyfélszolgálati előadó
Besorolás: RIASZ B
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.
Munkarend: hivatali/vezényléses
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a megjelenő ügyfelek tájékoztatása,
az ügyfelektől kérelmek és okiratok átvétele,
tartózkodásra jogosító okmányok átadása az ügyfelek részére,
adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata
ügyfélszolgálaton átvett kérelmek adminisztrálása.
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet,
kifogástalan életvitel ellenőrzés,
középfokú végzettség,
jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven,
rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
további (különösen angol, orosz), illetve magasabb szintű aktív nyelvismeret,
ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
megbízhatóság.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2024. május 31.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. június 14.
A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2024. július 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/29/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-Szü-276/28/2024.R.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet engedélyügyi főelőadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság
Beosztás: engedélyügyi főelőadó
Besorolás: RIASZ
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60. vagy 1135 Budapest, Szegedi út 35-37.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
engedélyügyi kérelmek elbírálása
első fokú jogalkalmazás
nyilvántartások kezelése
kapcsolattartás más szervezeti egységekkel
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
felsőfokú szakképzettség,
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete,
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
idegenrendészeti szakterületen szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
legalább egy idegen nyelv ismerete,
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához;
A jelentkezés határideje: 2024. május 31.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. június 14.
A munkakör betöltésének várható kezdete: 2024. július 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/28/2024.R azonosító feltüntetésével a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/27/2024.R.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Menekültügyi Igazgatóság
Menedékjogi Osztály
Beosztás: főelőadó
Besorolás: RIASZ E
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozott idejű
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.)
meghatározottak szerint
Feladatok:
Ellátja a menekültügyi hatóság bírósági peres képviselettel összefüggő feladatait.
Figyelemmel követi menedékjogi szakterülettel kapcsolatos, nemzetközi szakmai anyagokat;
Az osztály vezetője vagy az igazgató megbízása alapján jogi szakvéleményt alakít ki az általuk megjelölt kérdésekben;
A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
Munkaköréhez kapcsolódó feladatainak ellátása során együttműködik az ENSZ Menekültügyi Főbiztosság Közép-európai Regionális Képviseletével, nemzetközi szervezetekkel és nem-kormányzati szervezetekkel;
Előkészíti illetve véleményezi a menekültügyi jogszabályok tervezett módosításait;
Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
A menekültvédelem területén kapcsolatot tart a nemzetközi és hazai szervekkel, társadalmi szervezetekkel; szakmai egyeztetéseken, konferenciákon vesz részt;
Közreműködik a menekültügyi hatósági szakterületet érintő panaszbeadványok elbírálásában;
Közreműködik a menekültügyi nyilvántartás fejlesztésével kapcsolatos javaslatok megtételében;
Ellátja a jogállással kapcsolatos menekültügyi eljárások minőségbiztosítási feladatait.
Részt vesz a menekültügyi döntéshozók jogalkalmazással kapcsolatos oktatásának, képzésének megszervezésében;
Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
felsőfokú jogi végzettség (egyetem)
foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
jogi szakvizsga
tárgyalótermi tapasztalat
államigazgatásban, vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
felsőfokú nyelvismeret
Elvárt kompetenciák:
legalább egy idegen nyelv középfokú ismerete;
együttműködő képesség;
jó kommunikációs készség;
terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság;
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
motivációs levelet;
iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2024. május 6.
Az elbírálás határideje: 2024. május 10.
A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. május 15.
A jelentkezés benyújtásának helye:
Jelentkezését a 106-SZÜ-276/27/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/26/2024.R
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet (menedékjogi) főelőadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Menekültügyi Igazgatóság
Menedékjogi Osztály
Beosztás: menedékjogi főelőadó
Besorolás: RIASZ E
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozott idejű
Bérezés, egyéb juttatások:
a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Feladatok:
Figyelemmel követi és alkalmazza a menekültügyi szakterülettel kapcsolatos jogszabályokat és nemzetközi szakmai anyagokat;
A szakterületét érintő kérdésekben háttéranyagokat, képzési anyagokat, prezentációkat készít;
Közreműködik a belső és harmadik szervek felé küldendő háttéranyagok és részanyagok összeállításában;
Megkeresésre állásfoglalást fogalmaz meg a visszaküldés tilalma (non-refouelement) fennállásának és a területen maradás jogának kérdésében;
Közreműködik a menekültügyi szakterület zökkenőmentes működését segítő feladatok ellátásában.
A beosztás betöltésének követelményei:
felsőfokú végzettség (egyetem)
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
jogi végzettség
államigazgatásban vagy rendvédelemben szerzett gyakorlat
felsőfokú nyelvismeret
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség;
jó kommunikációs készség;
terhelhetőség, kiváló stressz-tűrő képesség;
minőségorientáltság (szabálykövetés, alaposság);
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság;
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség;
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit;
motivációs levelet;
iskolai végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát;
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele);
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2024. május 06.
Az elbírálás határideje: 2024. május 13.
A munkakör betöltésének legkorábbi kezdete: 2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye:
Jelentkezését a 106-SZÜ-276/26/2024.R. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy . pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/25/2024.R
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet jogi főelőadó beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Igazgatási és Iratkezelési Főosztály
Igazgatási Osztály
Beosztás: Jogi főelőadó
Besorolás: RIASZ/E
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: általános
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint (beszámítható szolgálati idő függvényében: bruttó 326 000 Ft-tól 580 000 Ft-ig)
Feladatok:
a Főigazgatóság hatáskörébe tartozó jogszabály tervezetek véleményezése
megállapodások és belső intézkedések előkészítése
személyes adat és közérdekű adat megismerésére vonatkozó megkeresések megválaszolása
jelentések összeállítása
ellenőrzések koordinálása
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
jogi egyetemi végzettség
pályakezdő vagy legfeljebb 5 év munkatapasztalattal rendelkezik
legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
ajelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. május 06.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 13.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 01.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-SZÜ-276/25/2024.R azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/24/2024.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet osztályvezető beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Igazgatási és Iratkezelési Főosztály
Iratkezelési Osztály
Beosztás: Osztályvezető
Besorolás: osztályvezető (RIASZ vagy hivatásos)
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: általános
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony vagy rendvédelmi igazgatási jogviszony
Bérezés, egyéb juttatások:
a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint (beszámítható szolgálati idő függvényében: riasz jogviszonyban bruttó 420 000-814 000 Ft/hó, hivatásos tisztként bruttó 897 000,- Ft-tól)
Feladatok:
Az osztályvezető felel az Iratkezelési Osztály tevékenységének irányítása mellett az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, az iratkezeléssel kapcsolatban felmerült problémák megoldásáért, a szükséges egyeztetési folyamatok végrehajtásáért. Az osztályvezető önállóan előkészíti a szükséges szabályozó és egyéb iratokat, vezeti a szükséges nyilvántartásokat és szervezi az osztály napi munkavégzését. Az Iratkezelési Osztály vezetője felelős az elektronikus ügyintézés és digitális szolgáltatások szakmai irányításáért. Az osztályvezető kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben.
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
felsőfokú végzettség
legalább középfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
elektronikus ügyintézéssel, iratkezeléssel kapcsolatos releváns tapasztalat
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
vezetői beosztásban szerzett gyakorlat
közigazgatási, rendvédelmi szervnél szerzett gyakorlat
RobotZsaru rendszer haladó szintű ismerete
Elvárt kompetenciák:
Az osztályvezető felel az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság iratkezelési tevékenységének szakmai irányításáért, kapcsolatot tart a Főigazgatóságon belül és azon kívül az iratkezeléssel összefüggő kérdésekben. Erre tekintettel a meghirdetett állás betöltéséhez szükséges
az elektronikus ügyintézés, a digitalizáció jelentettek kihívások ismerete, affinitás az elektronikus ügyintézés előremozdításához
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét és elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. május 31.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. június 20.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. július 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-SZÜ-276/24/2024. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.
Azonosító: 106-SZÜ-276/23/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet referens (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért. A gyorsan változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül gyorsan fejlődik.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat, azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül, aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.
Feladatok:
1) a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés
2) a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése
3) a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás
4) hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
5) a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság
büntetlen előélet
cselekvőképesség
védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú szakképzettség
a jogszabály által előírt alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően
felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
közigazgatási, rendvédelmi szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat
közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből
Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
jó kommunikációs készség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
felelősségvállalás
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
Amit a munkahely kínál:
korrekt vezetés
változatos szakmai kihívás
sportolási lehetőség
a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
támogató, együttműködő csapat
szakmai ismeretek bővítésének lehetősége
hosszú távú munkalehetőség
fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit
motivációs levelet
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2024. április 30.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2024. május 14.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/23/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.
Azonosító: 106-SZÜ-276/22/2024.H.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet ügyeleti referens beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: ügyeleti igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: vezényléses, 12 órás munkarend
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának
szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.
Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért.
A Főigazgatóság Központi Ügyelete országos hatáskörrel, jelenleg öt fő vezető ügyeletessel (váltásos munkarend) és két fő ügyeleti igazgatási referenssel (vezényléses munkarend) hajtja végre a Főigazgatóság ügyeleti feladatait.
Feladatok:
Ellátja az ügyeleti szolgálat mellett felmerülő általános feladatokat
Kezeli az ügyeleti szolgálattal kapcsolatos ügyiratokat
Közreműködik az adatszolgáltatással kapcsolatos statisztikák, nyilvántartások elkészítésében, valamint a válasziratok előkészítésében
A beosztás betöltésének követelményei:
magyar állampolgárság.
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
felsőfokú rendészeti szakképzettség,
egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmasság,
hivatásos jogviszony.
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
az idegenrendészeti- és menekültügyi nyilvántartás, továbbá valamennyi szakrendszer magas szintű ismerete,
kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség,
ügyeleti szakterületen szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
együttműködő képesség,
terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,
minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,
megbízhatóság,
problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
jó kommunikációs készség írásban és szóban,
újításokra nyitott, kreatív személyiség.
Amit a munkahely kínál:
korrekt vezetés
változatos szakmai kihívás
sportolási lehetőség
a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
támogató, együttműködő csapat
szakmai ismeretek bővítésének lehetősége
hosszú távú munkalehetőség
fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
motivációs levelet,
iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2023. április 15.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2023. április 19.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2023. május 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését a 106-Szü-276/22/2022.H. azonosító feltüntetésével az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.
Tisztelt Érdeklődő!
Tájékoztatjuk, hogy a harmadik országbeli állampolgárok beutazására és tartózkodására vonatkozó új idegenrendészeti jogszabály átmeneti rendelkezései alapján ha Ön Magyarországon a korábbi jogszabály alapján már érvényes tartózkodási engedéllyel rendelkezik, az új idegenrendészeti jogszabály szerinti jogcímek valamelyikén kérelmezheti a tartózkodási engedélye kiadását. Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag tartózkodási engedély kiadása kérelmezhető jelenleg személyesen és az Enter Hungary rendszeren keresztül, függetlenül a meglévő érvényes engedélytől. A tartózkodási engedély meghosszabbítása az átmeneti szabályok szerint nem lehetséges. A tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkorábban a tartózkodási engedély lejárta előtt 45 nappal nyújthatja be. Ha 2024. március 1. és április 1. között jár le, a tartózkodási engedély kiadása iránti kérelmet legkésőbb a tartózkodási engedély érvényességi idejének utolsó napján kell benyújtania.
Részletek és további információk ide kattintva érhetőek el : Átmeneti szabályok (gov.hu)