Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Ügyfélfogadás változás 2020. március 30-tól

 

OIFlogo

Ügyfélfogadás változás

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel, 2020. március 30-tól (hétfőtől) személyes ügyintézésre CSAK sürgős és halaszthatatlan ügyben és csak időpont foglalás esetén van lehetőség.

Időpont foglalása az alábbi ügyeknél lehetséges:

  • ·Letelepedési/bevándorlási okmány hosszabbítás          
  • ·Tartózkodási okmány csere/pótlás        
  • ·Ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolás kiadás/hosszabbítás              
  • ·EGT állampolgár EH rendszeren keresztül igényelt regisztrációs igazolás okmány átvétele
  • ·Magyarországról elutazni szándékozó, de a járványügyi helyzet miatt ebben akadályozott harmadik országbeli állampolgárok okmány ügyintézése
  • ·Biometrikus adatfelvétel           

 Kérjük, hogy kizárólag ilyen súlyú ügyekben foglaljanak időpontot!

 

Amennyiben nincs új időpontfoglalásuk, abban az esetben személyesen nem tudjuk fogadni Önöket!

Kérjük, hogy hiánypótlás benyújtása érdekében ne foglaljanak időpontokat. A hiánypótlást az elektronikus online idegenrendészeti rendszeren (Enter Hungary) vagy postán keresztül küldjék meg.

 

Kérjük, hogy a kérelmek előterjesztésére, bejelentések megtételére az online idegenrendészeti rendszert, az Enter Hungary (https://enterhungary.gov.hu/eh/) rendszert szíveskedjenek használni.

Enter Hungary felületen beadható kérelmek:

-          tartózkodási engedélyek (16 féle cél) kiadása és hosszabbítása

-          Ideiglenes tartózkodási engedély

-          Hallgatói mobilitás

-          Foglalkoztatás megkezdése és megszűnése

-          Foglalkoztatást nem megkezdő bejelentés

-          Szálláshely megváltozása

-          Kutatói rövidtávú mobilitás

-          Magyarországon született harmadik országbeli állampolgárságú gyermek születése

Kérjük a fentiek tudomásul vételét és szíves megértésüket!

 

Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

2020. március 30.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK