Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Ügyfélfogadás változás 2020. június 15-től


OIFlogo 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 15-től (hétfőtől) az online időpontfoglalás mellett, sürgős és halaszthatatlan ügyekben már a személyes ügyintézésre is lesz lehetőség.

Kérjük, hogy a járványügyi óvintézkedéseket lehetőség szerint tartsák be.

Személyes ügyintézés és online időpontfoglalás az alábbi ügyeknél ismét lehetséges:

  • - Regisztrációs igazolás
  • - Letelepedési/bevándorlási engedély
  • - Tartózkodási kártya EGT állampolgár harmadik országbeli családtagjának és állandó tartózkodási kártya
  • - Tartózkodási engedély     
  • - Tartózkodási okmány csere/pótlás
  • - Meghívólevél
  • - Ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolás kiadás/hosszabbítás
  • - Vízum hosszabbítás

 

Kérjük, hogy hiánypótlás benyújtása érdekében ne foglaljanak időpontokat. A hiánypótlást az elektronikus online idegenrendészeti rendszeren (Enter Hungary) vagy postán keresztül küldjék meg.

 

Kérjük, hogy a kérelmek előterjesztésére, bejelentések megtételére lehetőség szerint az online idegenrendészeti rendszert, az Enter Hungary (https://enterhungary.gov.hu/eh/) felületet szíveskedjenek használni.

Enter Hungary felületen beadható kérelmek:

  • - Tartózkodási engedélyek (16 féle cél) kiadása és hosszabbítása
  • - Ideiglenes tartózkodási engedély
  • - Hallgatói mobilitás
  • - Foglalkoztatás megkezdése és megszűnése
  • - Foglalkoztatást nem megkezdő bejelentés
  • - Szálláshely megváltozása
  • - Kutatói rövidtávú mobilitás
  • - Magyarországon született harmadik országbeli állampolgárságú gyermek születése

 

Kérjük a fentiek tudomásul vételét és szíves megértésüket!

 

Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK