Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

TÁJÉKOZTATÁS

LOGO kicsi

 

TÁJÉKOZTATÁS

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Ukrajnából érkező menedékeskénti elismerés iránti kérelem benyújtása és humanitárius tartózkodási engedély, illetve ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolás kiállítása céljából megjelenő ügyfelek fogadására 2022. 03. 11-től az ügyfélfogadást az alábbiak szerint biztosítjuk a hét minden napján (hétvégén és munkaszüneti napon is):

Ügyfélfogadás helyszíne: 1108 Budapest, Harmat utca 131.

Ügyfélfogadás ideje: minden nap 8.00-tól 16.00 óráig

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a 1108 Budapest, Harmat utca 131. szám alatti ügyfélszolgálati irodánkban ezen időponttól kizárólag a fenti ügyfélkör fogadása történik. Egyéb típusú ügyek intézése hétköznapokon, ügyfélfogadási időben a 1135 Budapest, Szegedi út 35-37. szám, illetve 1117 Budapest, Budafoki út 60. szám alatti ügyfélszolgálati irodáinkban lehetséges.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 

Budapest, 2022. március 10.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK