Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság napi tájékoztatása az orosz-ukrán konfliktussal kapcsolatosan

LOGO kicsi

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság külön ügyfélszolgálatot működtet Budapesten az ukrajnai fegyveres konfliktus elől menekülők részére, ahol a magyarországi jogszerű tartózkodásuk érdekében ellátjuk őket a szükséges okmányokkal. A Budapest, Harmat utca 131. szám alatt található ügyfélszolgálati iroda a hét minden napján, munkaszüneti napokon is segíti az ide érkezőket. Szombaton és vasárnap már meghaladta a százat az ügyfélszolgálaton kérelmet benyújtók száma. Ennek ellenére folyamatosan és zökkenőmentesen zajlott a kérelmezők fogadása, a kényelmesebb várakozás érdekében a Harmat utcai ügyfélszolgálatunk udvarában sátrakat állítottunk fel.

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság munkatársai az ügyfélszolgálati irodák mellett a határmenti gyűjtőponton, a reptéren, valamint a pályaudvarokon továbbra is segítik az ide érkezők tájékoztatását és koordinálását.

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság az orosz-ukrán konfliktus kezdete óta – 2022. március 13., 12:00 órás adatok alapján - eddig 2340 fő menedékeskénti elismerés iránti kérelmet regisztrált.

 

2022. március 13.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK