Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

ІНФОРМАЦІЯ

LOGO kicsi

Шановні Замовники!

Повідомляємо Вас, що з 03.11.2022 ми зможемо приймати замовників з України кожного дня тижня (вихідні та святкові дні) з метою подання заяви про визнання притулку та отримання гуманітарного дозволу на проживання або дозвіл на тимчасове проживання:

 

Місце прийому: 1108 Будапешт, вул Harmat 131.

Графік прийому: щодня з 8.00 до 16.00

 

Ми також хотіли б повідомити Вас, що з цієї дати в нашому офісі обслуговування замовників за адресою 1108 Будапешт, вул Harmat 131прийматимуться лише вищезазначена база замовників.

Розгляд інших видів справ доступні в наших офісах обслуговування замовників, які знаходиться за адресою 1135  Будапешт, вул Szegedi 35-37., або 1117 Будапешт, вул Budafoki 60.

 

 

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

 

 

Будапешт, 10 березня 2022 року

 

 

Національне Генеральне Управління у Справах Іноземців

Регіональна Дирекція Будапешта та Пешта

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK