Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Tájékoztatás maszkviselésről / Information On Wearing A Mask

LOGO kicsi

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megelőzéséért az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság minden ügyfélszolgálati irodájába kötelező a maszk viselése valamint a kézfertőtlenítő használata.

Továbbá arra kérjük ügyfeleinket, hogy láz és meghűléses tünetek esetén ne vegyék igénybe ügyfélszolgálati irodáinkat, részesítsék előnyben az elektronikus kérelembenyújtási lehetőségeket.

 

Megértésüket köszönjük!

 

Budapest, 2022. augusztus 25. 

 


 

 

Dear Clients!

 

Please be informed, for the prevention of spreading of the corona virus, in all of the National Directorate-General for Aliens Policing client service offices it is a mandatory to wear mask and to use hand sanitizer.

Furthermore, we request our clients in case of fever or flu symptons, please do not use our client service offices, prioratize the electronical options.

 

Thank you for your understanding!

 

Budapest, 25. August 2022 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK