Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Tájékoztató kérelmek benyújtásáról 2023. január 1-től

LOGO kicsiTisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (Enter Hungary) nyújthatók be:

 

–        a regisztrációs igazolás,

–        tartózkodási kártya,

–        állandó tartózkodási kártya,

–        huzamos tartózkodási kártya iránti,

–        a tartózkodási engedély hosszabbítása,

–        a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

–        a szálláshelybejelentés.

 

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a meghívólevél hatósági záradékolása iránti kérelmet, illetve a látogatás célú tartózkodási engedély kérelmet 2023. január 1-től nem lehet benyújtani.

 

Minden esetben javasoljuk ügyfeleinknek, hogy előzetesen tájékozódjanak az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság honlapján!

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK