Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Harmat utcai Ügyfélszolgálat zárása

LOGO kicsi

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság

 

Tisztelt Tanulók/Hallgatók!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. június 20. – 2023. szeptember 30. között a hatékonyabb ügyintézés érdekében Budapesten Pest vármegyében szálláshellyel rendelkező diák ügyfeleink részére megnyitott Harmat utcai ügyfélszolgálati irodánk utolsó nyitvatartási napja 2023. szeptember 29. péntek. 2023. októbertől a Harmat utcai kirendeltség bezárásra kerül, helyette ügyintézésre a 1135 Budapest, Szegedi út 35-37., illetve 1117 Budapest, Budafoki út 60. alatt található ügyfélszolgálati irodákban lesz lehetőség.

 

Nyitva tartás:

 

Budafoki úti ügyfélszolgálati iroda

Szegedi úti ügyfélszolgálati iroda

Hétfő 8:00-14:00 Hétfő 8:00-14:00
Kedd 8:00-14:00 Kedd 8:00-14:00
Szerda 8:00-14:00 Szerda 8:00-14:00
Csütörtök 8:00-14:00 Csütörtök 8:00-14:00
Péntek 8:00-12:00 Péntek 8:00-12:00

 

Időpontot foglalni 2023. októbertől kizárólag a Szegedi és Budafoki úti kirendeltségre lesz lehetőség. A gyorsabb ügyintézés érdekében az ügyfélnév mezőbe a név megadása mellett tüntessék fel az elektronikus ügyindítási felületen kapott EnterHungary azonosító számot.

 

Szíves megértésüket köszönjük!

 

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK