Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Adománygyűjtések az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságon

LOGO kicsi

 

Az OIF a társadalmi felelősségvállalás jegyében ebben az évben már két olyan kezdeményezéshez is csatlakozott, amelyek a segítségnyújtásra és az adományozásra irányultak.

Idén az OIF Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közreműködésével először, míg a Főigazgatóság második alkalommal szervezett adománygyűjtést a MikulásGyár részére.

A Főigazgatóság teljes állománya segítőkészen állt mindkét nemes célhoz, így hatalmas mennyiségű adomány gyűlt össze.

A felajánlásokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat részére, a Bem rakparton található központjukban 2023. december 20-án dr. Rózsa Mónika r. alezredes asszony, az OIF Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság igazgatója adta át Solymári Dániel, a Máltai Szeretetszolgálat Nemzetközi Kapcsolatokért felelős vezetőjének.

A MikulásGyárnak 2023. december 21-én juttattuk el a Bakáts téren található átvevő pontjukra a több doboznyi tartós élelmiszert – liszt, cukor, olaj, tészta, konzerv – és tisztálkodási szereket.

Ezúton is békés, boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag új esztendőt kívánunk!

MDSC07488Máltai1Máltai2.2Mikulásgyár1Mikulásgyár3

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK